
My good friend Gebang was assigned to Singapore last time… keje la.
Credit to Gebang and Tata, ;-p – whenever they go, Bali, Rome, London, Saigon, Hong Kong, errm…mana lagi ek, mesti diorg beli apa2 souvenir….
Heheee...toce toce...and from Singapore...I got this..
This Biore Cleansing Oil tak ada jual kat Malaysia. Last time I used Shu Eumura Cleansing Oil for mascara removal. Harga dalam RM100 rasanya. Biore ni kalau tak salah SD 15 kot. I used waterproofmascara, so memang kena cuci guna make up removal. Otherwise, akan jadi mata panda. Ok, talking about this Biore Cleansing Oil, memang effective in removing mascara, eyeshadow, liner, eyebrow liner. Even if you applied stick foundation though, kalau cleanser biasa memang tak bersih. Gunalah cleansing oil ni, mesti bersih.k, ada lagi…Geb and Tata bought me GapScent body mist..tq tq tq…GapScent ni tak buka lagi…tunggu lah nanti nanti.
Tata…enjoy. Next month dah due.. :-)

1 comment:
u forgot to mention the fridge magnet dear...hehehe ;p
Post a Comment